Author | Message |
---|
WhiteWidow' Spammer
Posts : 34790 Join date : 2009-11-12 Age : 29 Location : In your bed.
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:31 pm | |
| Send "Stein Um Stein" Ringtones to Cell
Ich habe Pläne große Pläne Ich baue dir ein Haus Jeder Stein ist eine Träne Und du ziehst nie wieder aus Ja ich baue ein Häuschen dir Hat keine Fenster keine Tür Innen wird es dunkel sein Dringt überhaupt kein Licht hinein
Ja ich schaffe dir ein Heim Und du sollst Teil des Ganzen sein
Stein um Stein mauer ich dich ein Stein um Stein Ich werde immer bei dir sein
Ohne Kleider ohne Schuh Siehst du mir bei der Arbeit zu Mit den Füßen im Zement Verschönerst du das Fundament Draußen wird ein Garten sein Und niemand hört dich schreien
Welch ein Klopfen welch ein Hämmern Draußen fängt es an zu dämmern Alle Nägel stehen stramm Wenn ich sie in dein Leibholz Ramm -
Stein um Stein mauer ich dich ein Stein um Stein Und keiner hört dich schreien
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:31 pm | |
Ich habe Pläne große Pläne Ich baue dir ein Haus Jeder Stein ist eine Träne Und du ziehst nie wieder aus Ja ich baue ein Häuschen dir Hat keine Fenster keine Tür Innen wird es dunkel sein Dringt überhaupt kein Licht hinein
Ohne Kleider ohne Schuh Siehst du mir bei der Arbeit zu Mit den Füßen im Zement Verschönerst du das Fundament Draußen wird ein Garten sein Und niemand hört dich schreien
Welch ein Klopfen welch ein Hämmern Draußen fängt es an zu dämmern Alle Nägel stehen stramm Wenn ich sie in dein Leibholz Ramm -
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:32 pm | |
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:33 pm | |
| Send "Stripped" Ringtones to Cell
Come with me Into the trees We'll lay on the grass And let the hours pass
Take my hand Come back to the land Let's get away Just for one day
Let me see you Stripped (2x)
Metropolis Has nothing on this You're breathing in fumes I taste when we kiss
Take my hand Come back to the land Where everything's ours For a few hours
Let me hear you Make decisions Without your television Let me hear you speaking Just for me
Let me hear you Make decisions Without your television Let me hear you speaking Just for me
Let me see you Stripped (4x) | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Stirb Nicht Vor Mir" Ringtones to Cell
Die Nacht öffnet ihren Schoß Das Kind heißt Einsamkeit Es ist kalt und regungslos Ich weine leise in die Zeit Ich weiß nicht wie du heißt Doch ich weiß dass es dich gibt Ich weiß dass irgendwann irgendwer mich liebt
He comes to me every night No words are left to say With his hands around my neck I close my eyes and pass away
I don't know who he is In my dreams he does exist His passion is a kiss And I can not resist
Ich warte hier Don't die before I do Ich warte hier Stirb nicht vor mir
I don't know who you are I know that you exist Stirb nicht Sometimes love seems so far Ich warte hier Your love I can't dismiss Ich warte hier
Alle Häuser sind verschneit Und in den Fenstern Kerzenlicht Dort liegen sie zu zweit Und ich Ich warte nur auf dich
Ich warte hier Don't die before I do Ich warte hier Stirb nicht vor mir
I don't know who you are I know that you exist Stirb nicht Sometimes love seems so far Ich warte hier Your love I can't dismiss
Stirb nicht vor mir
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Sun" Ringtones to Cell
One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, out Everyone is waiting for the light be afraid, don't be afraid the sun is shining out of my eyes it will not set tonight and the world counts loudly to ten One Here comes the sun Two Here comes the sun Three It is the brightest star of them all Four Here comes the sun The sun is shining out of my hands it can burn, it can blind you all when it breaks out of the fists it lays down hotly on the face it will not set tonight and the world counts loudly to ten One Here comes the sun Two Here comes the sun Three It is the brightest star of them all Four Here comes the sun Five Here comes the sun Six Here comes the sun Seven It is the brightest star of them all Eight, nine Here comes the sun The sun is shining out of my hands it can burn, it can blind you when it breaks out of the fists it lays down hotly on your face it lays down painfully on your chest balance is lost it lets you go hard to the floor and the world counts loudly to ten One Here comes the sun Two Here comes the sun Three It is the brightest star of them all Four And it will never fall from the sky Five Here comes the sun Six Here comes the sun Seven It is the brightest star of them all Eight, nine Here comes the sun
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Te Quiero Puta" Ringtones to Cell
Hey amigos . . . Adelante amigos . . . Vamos vamos mi amor Me gusta mucho tu sabor No no no no tu corazón Mucho mucho tu limón Dame de tu fruta Vamos mi amor . . . Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
Ay que rico un dos tres Sí te deseo otra vez Pero no no no tu corazón Más más más de tu limón Querido Dame de tu fruta Dame de tu fruta Vamos mi amor! . . . . Te quiero puta! Te quiero puta! Ay que rico
Entre tus piernas voy a llorar Feliz y triste voy a estar Feliz y triste voy a estar
Más más más por favor Más más más sí sí señor Más más más por favor Más más más sí sí señor No me tengas miedo No te voy a comer Más más más por favor Más más más sí sí señor Sí sí señor
Te quiero puta! Te quiero puta! Dámelo dámelo Te quiero puta! | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:34 pm | |
| Send "Tier" Ringtones to Cell
Was macht ein Mann was macht ein Mann der zwischen Mensch und Tier nicht unterscheiden kann was Er wird zu seiner Tochter gehen sie ist schön und jung an Jahren und dann wird er wie ein Hund mit eigen Fleisch und Blut sich paaren Was tust du Was fühlst du Was bist du doch nur ein Tier Was macht die Frau was macht die Frau die zwischen Tier und Mann nicht unterscheiden kann Sie taucht die Feder in sein Blut schreibt sich selber einen Brief entseelte Zeilen an die Kindheit als der Vater bei ihr schlief Was tust du Was fühlst du Was bist du doch nur ein Tier | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "The Master" Ringtones to Cell
Run! Because the master has sent us We announce the downfall of the riders of evil Feed his ulcer of envy The truth is like a thunderstorm It comes to you, you can hear it To proclaim it It is so bitter It comes to you in order to destroy Because the night lay dying We announce Doomsday There will be no mercy run, run for your lives the Truth is a chior of wind no angel comes to revenge you these days are your last like wood you will be broken It comes to you as the evil
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "The Old Pain" Ringtones to Cell
On the board and into the light a creature presses me to go for the same thing and the old grief catching my tears with laughter and on the mat rots a young body where fate directs its puppets for the same thing and the old grief I know at last: nothing's for free On the board and into nothingness everybody knows what's at the end the same thing and the old grief driving me slowly into insanity and on the mat rages the same war still scorching my heart the same thing and the old grief I know at last I want to fuck! [never again] - the old grief [never again] [never again] - the old grief On the board and into the light a creature presses me to go for the same thing and the old grief cathing my tears with laughter and on the mat rots a young body where fate directs its puppets for the same thing and the old grief I know at last [never again] - the old grief
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:35 pm | |
| Send "Vampire" Ringtones to Cell
How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How sweet can it taste? How good can you feel? The enemy is dead Your victory is real How deep can you fall? How low can you feel? How sweet can it be? To know it is real? Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Vampire" Ringtones to Cell
How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How sweet can it taste? How good can you feel? The enemy is dead Your victory is real How deep can you fall? How low can you feel? How sweet can it be? To know it is real? Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back How strong a will How long to kill The Vampire's out to play He's going for his prey How wise the decisions How clear of a mind with perfect precision The aim it will find Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back Removing a tyrant The vampire on its track Shun the dark The vampire strikes back | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Weisses Fleisch" Ringtones to Cell
Du auf dem Schulhof ich zum Töten bereit und keiner hier weiss von meiner Einsamkeit Rote Striemen auf weisser Haut ich tu dir weh und du jammerst laut Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein schwarzes Blut versaut dir das Kleid Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich Mein schwarzes Blut und dein weisses Fleisch ich werd immer geiler von deinem Gekreisch der Angstschweiss da auf deiner weissen Stirn hagelt in mein krankes Gehirn Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erleuchtet mich Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein krankes Dasein nach Erlösung schreit dein weisses Fleisch wird mein Schafott in meinem Himmel gibt es keinen Gott Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin ein trauriger Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Weisses Fleisch" Ringtones to Cell
Du auf dem Schulhof ich zum Töten bereit und keiner hier weiss von meiner Einsamkeit Rote Striemen auf weisser Haut ich tu dir weh und du jammerst laut Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein schwarzes Blut versaut dir das Kleid Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich Mein schwarzes Blut und dein weisses Fleisch ich werd immer geiler von deinem Gekreisch der Angstschweiss da auf deiner weissen Stirn hagelt in mein krankes Gehirn Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erleuchtet mich Jetzt hast du Angst und ich bin soweit mein krankes Dasein nach Erlösung schreit dein weisses Fleisch wird mein Schafott in meinem Himmel gibt es keinen Gott Dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin doch nur ein Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich mein Vater war genau wie ich dein weisses Fleisch erregt mich so ich bin ein trauriger Gigolo dein weisses Fleisch erleuchtet mich | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "White Flesh" Ringtones to Cell
You in the schoolyard I'm ready to kill and nobody here knows of my loneliness Red welts on the white skin I'm hurting you and you whimper loud Now you are scared And I am ready My black blood soils your dress Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My black blood and your white flesh I'm getting more excited by your screams The sweat of fear on your white forehead It is hailing into my sick brain Your white flesh excites me so I am just a gigolo My father was just like me Your white flesh enlightens me Now you are scared and I am ready My sick existence screams for redemption Your white flesh becomes my scaffold In my heavenÝthere is no god Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My father was just like me Your white flesh excites me so Sadly I am a gigolo Your white flesh enlightens - me
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:36 pm | |
| Send "White Flesh" Ringtones to Cell
You in the schoolyard I'm ready to kill and nobody here knows of my loneliness Red welts on the white skin I'm hurting you and you whimper loud Now you are scared And I am ready My black blood soils your dress Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My black blood and your white flesh I'm getting more excited by your screams The sweat of fear on your white forehead It is hailing into my sick brain Your white flesh excites me so I am just a gigolo My father was just like me Your white flesh enlightens me Now you are scared and I am ready My sick existence screams for redemption Your white flesh becomes my scaffold In my heavenÝthere is no god Your white flesh excites me so I am just a gigolo Your white flesh enlightens me My father was just like me Your white flesh excites me so Sadly I am a gigolo Your white flesh enlightens - me
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Wild Wine" Ringtones to Cell
Wild wine - before your castle wild wine - I am ready Arrival is announced - only for the king God, stand by me - and open your gates wild wine - and totally slow wild wine - so warm and moist Wild wine - before your lap wild wine - it has been written deep in the water - you don't cross but my desire - laughs at the wings wild wine - like a dove wild wine - so wet and hot Wild wine - before this darkness wild wine - healed by the light it stays hidden - otherwise we could defend ourselves I wait for you - at the end of the night wild wine - only a grape wild wine - and bitter like snow I wait for you - at the end of the night
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Wild Wine" Ringtones to Cell
Wild wine - before your castle wild wine - I am ready Arrival is announced - only for the king God, stand by me - and open your gates wild wine - and totally slow wild wine - so warm and moist Wild wine - before your lap wild wine - it has been written deep in the water - you don't cross but my desire - laughs at the wings wild wine - like a dove wild wine - so wet and hot Wild wine - before this darkness wild wine - healed by the light it stays hidden - otherwise we could defend ourselves I wait for you - at the end of the night wild wine - only a grape wild wine - and bitter like snow I wait for you - at the end of the night
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Wilder Wein" Ringtones to Cell
Wilder Wein - vor deinem Schloss Wilder Wein - ich bin bereit man meldet Ankunft - nur für den König Gott steh mir bei - und öffne deine Tore Wilder Wein - und ganz langsam Wilder Wein - so warm und feucht Wilder Wein - vor deinem Schoss Wilder Wein - es steht geschrieben tief im Wasser - kreuzt man nicht doch meine Lust - verlacht die Flügel Wilder Wein - wie eine Taube Wilder Wein - so nass und heiss Wilder Wein - vor diesem Dunkel Wilder Wein - von Licht geheilt es bleibt verborgen - sonst könnten wir uns wehren ich warte auf dich - am Ende der Nacht Wilder Wein - nur eine Traube Wilder Wein - und bitter wie Schnee Ich warte auf dich - am Ende der Nacht
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:37 pm | |
| Send "Wilder Wein" Ringtones to Cell
Wilder Wein - vor deinem Schloss Wilder Wein - ich bin bereit man meldet Ankunft - nur für den König Gott steh mir bei - und öffne deine Tore Wilder Wein - und ganz langsam Wilder Wein - so warm und feucht Wilder Wein - vor deinem Schoss Wilder Wein - es steht geschrieben tief im Wasser - kreuzt man nicht doch meine Lust - verlacht die Flügel Wilder Wein - wie eine Taube Wilder Wein - so nass und heiss Wilder Wein - vor diesem Dunkel Wilder Wein - von Licht geheilt es bleibt verborgen - sonst könnten wir uns wehren ich warte auf dich - am Ende der Nacht Wilder Wein - nur eine Traube Wilder Wein - und bitter wie Schnee Ich warte auf dich - am Ende der Nacht | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Wo Bist Du" Ringtones to Cell
Ich liebe dich Ich liebe dich nicht Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr oder weniger als du Als du mich geliebt hast Als du mich noch geliebt hast
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Suche ich dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund, und bald
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund, und bald
Ich suche dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du Ich suche dich unter jedem Stein Wo bist du Wo bist du Ich schlaf mit einem Messer ein Wo bist du | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Wo Bist Du" Ringtones to Cell
Ich liebe dich Ich liebe dich nicht Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr Ich liebe dich nicht mehr oder weniger als du Als du mich geliebt hast Als du mich noch geliebt hast
Die schönen Mädchen sind nicht schön Die warmen Hände sind so kalt Alle Uhren bleiben stehen Lachen ist nicht mehr gesund und bald
Suche ich dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du
Ich suche dich hinter dem Licht Wo bist du Wo bist du So allein will ich nicht sein Wo bist du Wo bist du Ich suche dich unter jedem Stein Wo bist du Wo bist du Ich schlaf mit einem Messer ein Wo bist du | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Subject: Re: Rammstein Tue Aug 03, 2010 5:38 pm | |
| Send "Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen?" Ringtones to Cell
Wollt ihr das Bett in Flammen sehen wollt ihr in Haut und Haaren untergehen ihr wollt doch auch den Dolch ins Laken stecken ihr wollt doch auch das Blut vom Degen lecken Rammstein Ihr seht die Kreuze auf dem Kissen Ihr meint euch darf die Unschuld kuessen Ihr glaubt zu toeten waere schwer Doch wo kommen all die Toten her Rammstein Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg Wollt ihr das Bett in Flammen sehen wollt ihr in Haut und Haaren untergehen ihr wollt doch auch den Dolch ins Laken stecken ihr wollt doch auch das Blut vom Degen lecken Rammstein
| |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "Zwitter" Ringtones to Cell
Ich hab ihr einen Kuss gestohlen sie wollte sich ihn wiederholen ich hab sie nicht mehr losgelassen verschmolzen so zu einer Masse so ist es mir nur allzurecht ich bin ein schönes Zweigeschlecht zwei Seelen unter meiner Brust zwei Geschlechter eine Lust
Zwitter, Zwitter
Ich gehe anders durch den Tag ich bin der schönste Mensch von allen ich sehe wunderbare Dinge die sind mir vorher gar nicht aufgefallen ich kann mich jeden Tag beglücken ich kann mir selber Rosen schicken da ist kein zweiter und kein dritter eins und eins das ist gleich
Zwitter, Zwitter ich bin so verliebt Zwitter, Zwitter ich bin in mich verliebt
Eins für mich eins für dich gibt es nicht für mich eins für mich eins für dich eins und eins das bin ich
Ich bin alleine doch nicht allein ich kann mit mir zusammen sein ich küsse früh mein Spiegelbild und schlafe abends mit mir ein wenn die anderen Mädchen suchten konnt ich mich schon selbst befruchten so bin ich dann auch nicht verzagt wenn einer zu mir Fick dich sagt
Zwitter, Zwitter ich bin so verliebt Zwitter, Zwitter ich bin in mich verliebt
Eins für mich eins für dich gibt es nicht für mich eins für mich eins für dich eins und eins das bin ich | |
|
| |
WhiteWidow' Spammer
| Send "You Have" Ringtones to Cell
You You have You have me You You have You have me You You have You have me You You have You have me
You You have You have me You have me You have asked me You have asked me You have asked me And I have said nothing
Will you until death seperates you Be true to her for all days
No No
No No
You You have You have me You You have You have me You You have You have me You have me You have asked me You have asked me You have asked me And I have said nothing
No No
Will you until death seperates you Love her in bad days
No No
Will you until death seperates you Be true to her
No No | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Rammstein | |
| |
|